ارتباط با ما

راه های ارتباط با نوین تابلو

راه های تماس با نوین تابلو

برای ارتباط با گروه تابلوسازی نوین تابلو، در ساعات کاری شرکت به راحتی می‌توانید با شماره‌های ذکر شده تماس حاصل کنید و ضمن دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات تکمیلی درباره هزینه‌ها و روند اجرای پروژه‌های طراحی و نصب تابلوهای تجاری، هماهنگی‌های لازم را جهت دیدارهای حضوری و بازدید از محل انجام دهید. همچنین می‌توانید فرم تماس را تکمیل نمایید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل کنند.

اطلاعات تماس

ساعات کاری

همکاری در پروژه های تابلوسازی

نوین تابلو با در اختیار داشتن تیم متخصص و تجهیزات مورد نیاز در طراحی و ساخت انواع حروف برجسته و تابلوها، آمادگی همکاری در طیف وسیعی از پروژه‌های تابلوسازی چالش‌برانگیز را دارد. اگر همکاری با ما به انجام بهینه‌تر پروژه‌های شما کمک می‌کند، از این تجربه ارزشمند استقبال خواهیم کرد.

سریع‌ترین خدمات تابلوسازی

برای ما نیز چیزی مهمتر از احترام و پایبندی به زمان‌بندی پروژه‌ها وجود ندارد.

اجرای انواع تابلوها

با در اختیار داشتن نیروی انسانی متبحر و تجهیزات کامل، امکان همکاری در طراحی، ساخت و نصب کلیه تابلوها به صورت همکاری وجود دارد.

قیمت های منصفانه

به عنوان همکار در پروژه‌های تابلوسازی تیمی، از شرایط خاص حرفه تابلوسازی مطلعیم و سعی بر دوام همکاری‌های تیمی داریم.

ضمانت کیفیت محصول

کلیه محصولات نوین تابلو تا یکسال دارای خدمات پس از نصب هستند و در صورت نیاز به هرگونه اصلاحات و تغییرات در کنار شما هستیم.

استخدام در نوین تابلو

گروه صنعتی نوین تابلو همواره از حضور هنرمندان و طراحان خوش‌ذوق استقبال می‌کند. آگهی‌های استخدام نوین تابلو به طور مرتب در وبسایت و شبکه‌های اجتماعی بروزرسانی خواهند شد و یا در وبسایت‌های معتبر شغل‌یابی منتشر می‌شوند. همچنین اگر به هنر تابلوسازی علاقه‌مند هستید و یا در هر یک از زمینه‌های مرتبط با طراحی و ساخت تابلوهای تجاری و تبلیغاتی تجربه دارید، با تکمیل فرم همکاری یا ارسال ایمیل، رزومه خود را برای ارسال و ما را از توانمندی‌های خود باخبر کنید.

 

طراحی گرافیکی

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک 

ساخت و تولید

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک 

نصب تابلو

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک 

آموزش و پشتیبانی

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک 

شبکه های اجتماعی

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید و از آخرین محصولات و خدمات ما باخبر باشید.

آدرس دفتر مرکزی و کارگاه