سوال های متداول FAQ

در اینجا به برخی از سوالات شما درباره نحوه سفارش و هزینه ساخت تابلوها پاسخ داده شده است. اگر پاسخ شما در این صفحه نیست، از طریق تماس تلفنی یا تکمیل فرم، مطرح کنید.

راه های ارتباطی

برای دریافت مشاوره خدمات تابلوسازی و اطلاعات از قیمت محصولات، می‌توانید از یکی از راه‌های زیر اقدام نمایید.

  • تماس تلفنی با شماره‌های معرفی شده در صفحه تماس با ما
  • ارسال پیام از طریق پیام‌رسان‌های رایج
  • تکمیل و ارسال فرم تماس

خدمات تابلوسازی

گروه تابلوسازی نوین تابلو امکان ساخت کلیه تابلوهای فروشگاهی، علائم و حروف برجسته چلنیوم، استیل، فلزی، نئون، لاس وگاسی و لایت باکس را دارد.

بله. گروه نوین تابلو از ابتدای فعالیت خود همواره با سایر تیم‌های تابلوساز همکاری داشته و آمادگی لازم را برای انجام پروژه‌های تیمی چالش‌برانگیز و برنامه‌ریزی‌های فشرده دارد.

استعلام قیمت

هزینه ساخت تابلوها معمولاً با توجه به نوع تابلو، ابعاد، شیوه نورپردازی، قیمت متریال مورد استفاده و سایر پارامترهای مؤثر تعیین می‌شود. برای استعلام دقیق هزینه‌ها و دریافت پیش‌فاکتور، فرم استعلام قیمت را تکمیل فرمایید. همکاران ما علاوه بر ارائه مشاوره رایگان  جزئیات دقیق هزینه‌ها را برای شما ارسال خواهند کرد. 

در پروژه‌های همکاری، متناسب با حجم و تیراژ کار، حاشیه سود پایین‌تر در نظر گرفته می‌شود تا صرفه اقتصادی کار برای همکاران گرامی نیز محفوظ باقی بماند.

انواع تابلوهای تجاری و تبلیغاتی

اگرچه تابلوهای چلنیوم به دلیل زیبایی، تنوع و مقاومت بالا، جزو پرطرفدارترین انواع تابلوهای تجاری هستند، انتخاب متریال مورد استفاده در تابلوها به پارامترهای مختلفی مانند محل نصب، شیوه نورپردازی و طراحی گرافیکی شما بستگی دارد و در بسیاری موارد می‌تواند کاملاً سلیقه‌ای باشد.

بله. بسیاری از حروف برجسته که در دکوراسیون داخلی، ساخت علائم و نشانه‌ها به کار می‌روند یا از فلزات و متریال‌های غیر شفاف ساخته می‌شوند، می‌توانند فاقد منبع نور باشند و یا منبع نور بیرون حروف قرار بگیرد.

خدمات پس از فروش

تمام تابلوهای نصب شده توسط گروه نوین تابلو دارای ۶ ماه ضمانت شامل قطعات ساخته شده و تجهیزات الکترونیکی مربوط به نورپردازی هستند. علاوه بر آن، اعمال تغییرات کوچک یا افزودن برخی جزئیات نیز در طول این مدت امکان‌پذبر است.